سي و دومين حضور پرسپوليس در ديار ستارخان/ 13 سال بدون شکست در تبريز
نوشته شده توسط : مهدی

رود؛ قرمزهاي پايتخت در سال هاي اخير در تبريز نتايج خوبي کسب کرده اند و از آخرين شکست آنها در اين شهر مقابل تيمهاي تبريزي 13 سال سپري شده است.


 

 تيم پرسپوليس فردا برای سی و دومین بار در طول تاریخ خود در شهر تبریز به میدان می رود. سرخپوشان  تاکنون 29 بار در تبريز طي مسابقات ليگ و جام حذفي به ميدان رفته اند و با تيمهاي تراکتور سازي، ماشين سازي، پیستون سازی، شهرداري، پتروشيمي و گسترش فولاد روبرو شده اند. پرسپوليس يک بار نيز در ليگ 79 با سپاهان در تبريز روبرو شده است که آن بازي به علت اماده نبودن ورزشگاه آزادي در تبريز برگزار شد. همچنین داربی رفت فصل 81 نیز به دلیل مشابه در یادگار امام تبریز برگزار شد.

  در مجموع سرخپوشان در تبريز 14 برد،13 تساوي و 4 باخت کسب کرده اند. پرسپوليس مقابل تراکتورسازي، ماشين سازي و شهرداري در تبريز يک بار شکست خورده است. پرسپوليس در آخرين حضورش در تبريز، شهریورماه امسال مقابل شهرداری به میدان رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد.

 پرسپولیس در شهر تبریز 14 بار تاکنون با تراکتورسازی روبرو شده  که فقط یک بار در سال 72 به این تیم باخته است. اما آخرین شکست پرسپولیس مقابل تیم های تبریزی در فصل 76 رقم خورده که این تیم 2-1 مغلوب شهرداری شد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: